Ett porträtt i blyerts kanske…..

Vad ger man till sin kära kusin när hon fyller 25år….? Inte lätt, inte lätt! Ett porträtt på sonen i blyerts kanske….?! Efter lite smusslande med min moster så blev det bestämt, ett porträtt skulle det bli! Jag fick hjälp med att kolla vilka mått som kunde passa, färg på ram osv. sedan kastade jag mig över papper och pennor och hade SÅ roligt!
Jag skakade i hela kroppen när jag lämnade över presenten för jag var SÅ nervös…. Hon blev JÄTTEGLAD och jag kunde pusta ut! Resultatet…? Ja, så här blev det…;)

image

7 reaktioner på ”Ett porträtt i blyerts kanske…..

Kommentera

