Linda

Sitter här med en kopp kaffe, vinden viner runt huset och jag funderar på hur de skall kunna tända brasorna runt om i Sverige ikväll. Man får se, det kanske lugnar ner sig!
Idag ska jag försöka hinna rensa en av mina externa hårddiskar lite innan det blir grillkväll i goda vänners lag! Jag tänkte synka min iPhone med datorn och spara ner bilderna jag vill behålla också, det görs för sällan! Här kommer en bild där jag fått roa mig maximalt, först fick jag fota en massa och sedan fick jag rita en massa! Underbart!

image

Trevlig Valborg till er alla där ute! 😉

2 reaktioner på ”Linda

  1. Jag som knappt kan rita en streckgubbe blir s j u k t imponerad!
    Vilken gåva du har Therese.

    Varma & blåsiga hälsningar!

Kommentera

