Pictures & Paint

När jag startade den här bloggen hade jag en tanke att här skulle jag lägga upp både foton jag tagit och teckningar jag gjort. Fram till idag har inte en enda teckning landat här på bloggen, mest för att perfektionisten i mig har tagit överhand! Nu tänker jag vara riktigt modig och strunta i om mina bilder hade kunnat bli liiite bättre. Håll till godo, min första teckning på Pictures & Paint….!

image

Den här bilden blev klar i slutet av 2012, var min första porträttbeställning och var väldigt rolig att göra! 😉

4 reaktioner på ”Pictures & Paint

  1. I mina ögon är det helt perfekt – men det är ju alltid ens egna krav som ”ställer till det”.
    Tack för vänliga ord hos mig. 🙂

    Tänkte på dig härom dagen när jag gick igenom mina RSS-prenumerationen i.o.m. att jag bytte läsare från Google Reader till Firefox´s läsare (Google Reader upphör ju till sommaren).
    Nu ska jag prenumerera på dina inlägg igen och hoppas på att du finner tid och lust till att bildblogga.

    Varma & Blåsiga hälsningar från SoF!

    • Tack SoF! Dina ord värmer och gör mig så glad! Jag tror att bloggandet kommer bli mer ihållande nu när jag äntligen vågat mig på att lägga upp teckningar också. Följer dig också för jag vill INTE missa allt fint hos dig! 😉 Kram Therese

    • Åh, tack så mycket nillanilzon! Vad glad jag blir! 😉 Känns superbra att ha vaknat upp och nu kommer det nog bli mer ihållande när jag vågat mig på att lägga upp teckningar också! 😉

Kommentera

