Nr.15 Konstverk #156

Igår fixade jag ett KONSTVERK (läs teckning ;)) till en kompis…. Jag målade uteslutande med tuschpennor, Promarkers. Mycket roligt!
:)/Therese

Konstverk 2013

image

6 reaktioner på ”Nr.15 Konstverk #156

  1. Så läckert du målat, du är visst duktig även på sånt och inte bara på att ta fina foton! Promarkers är suveräna, jag har ett gäng såna också, synd bara att dom är så dyra, för helst vill man ju ha alla färgerna som finns. Jag brukar använda mina när jag ska färglägga stämpelmotiv till mina handgjorda kort.

Kommentera

