Nr.9 Svalna #301

Jag tror kaffet får SVALNA lite innan jag dricker det…!
Belyste koppen från sidan/bakifrån och hoppades på supersnygg rök…. Gick väl inte riktigt som jag tänkt mig men det blir inte alltid som man vill! Tyvärr fanns det inte så mycket tid att experimentera på idag så jag fick göra det bästa av det med den tid som fanns! 😉

Svalna 2013

image

29 reaktioner på ”Nr.9 Svalna #301

  1. Det blev ju super bra, röken är nästan lite magisk när den är lite suddig också, snyggt fotat 🙂 Det där måste jag prova själv någon gång och se hur det kan bli 😀

    • Tack Penny! Ja, prova det kommer säkert bli superfint och så är det ju så kul att experimentera lite! Skall göra det igen någon dag när det finns lite mer tid! 😉

    • Åh, tack! Jag tror du har helt rätt men är inte det minsta insatt i ämnet…! Tror även att man kan vänta med att spå , dricka upp kaffet och sen spå i koppen eller nåt… 😉

  2. Jättesnyggt ju! Kul att du beskriver lite hur du gör. jag vill lära mig massor! Jag vill gärna ve a hur du gjorde med äggkoppen oxå om du har tid o lust nån dag?

    Är det ok att jag lägger till dig på min blogg förresten, vill ju inte missa nån av dina fina bilder 🙂

    • Tack :)! Jag visar gärna hur jag gjort, jag skulle kanske göra ett inlägg där jag visar hur jag gjort så får vi se om man förstår hur jag menar! 🙂 Sedan är det bara att fråga på, på mail eller här bland kommentarerna!
      Klart det är ok att du lägger till mig på din blogg ;), jag skall se om jag kan få ordning på den här bloggen så jag kan ha en lista med dig och alla andra duktiga fotobloggare jag också! 🙂

Kommentera

