Gråväder

Emil har varit på besök hos oss idag. Eller den presenterade sig inte, stormen, men jag har hört att den ska heta Emil . Trist efersom jag hade tänkt fota lite idag!Vad gör man då om fotosuget är stort, hemmet halvmörkt och det är omöjligt att gå ut….?Diskmedel har många provat, men inte jag…. det var dags för det nu. Som vanligt när kameran är framme så rullade tiden iväg i en faslig fart och nu är det snart kväller…. 🙂

Ett litet smakprov från fotosessionen idag….. Jag måste göra det igen i ett annat ljus 🙂

 

 

4 reaktioner på ”Gråväder

    • Du måste prova! Jätteroligt, och ett utmärkt tidsfördriv när vädret utanför inte bjuder på fotograferingsmöjligheter…:)

    • Du måste prova, det var jätteroligt! He,he den understa bilden tycker jag ser ut som ett argt fiskhuvud med en väldigt bred och lite sur mun…. 🙂

Kommentera

