2012

Ett stort tack till alla er som tittat in, uppmuntrat och stöttat under 2011! Era ord betyder så mycket!

Jag lyckades till sist slutföra 365 foton 2011.

Det var mest på vilja och många av bilderna är jag inte särskilt nöjd med men den utmaningen är i alla fall slutförd och DET får jag vara nöjd med!

Nu är det nytt år med nya utmaningar 🙂

I år blir det en mer spontan tillvaro.

Det finns så många roliga dags- och veckoutmaningar som kan vara en hjälp på traven om man känner att idèerna tryter!

Jag hoppas och tror att 2012 kommerr bli ett bra år!

🙂

2 reaktioner på ”2012

  1. Synd att du inte deltar i år, jag har tyckt jättemycket om att se dina fina foton, men jag lägger länk till din blogg på min blogglista, så jag kan komma tillbaks hit ibland och kika….

  2. God fortsättning på dig, och stort grattis att du lyckades att fullfölja utmaningen, själv insåg jag någon gång i början av november att det inte skulle gå vägen, har inte riktigt bestämt om jag ska försöka detta året ännu. Däremot kommer jag säkert att gå in på din blogg och titta på dina fina bilder, vilket jag gjort under hela året.
    Du är en duktig fotograf!

Kommentera

