Nr.366 Fira #59

Nu skall vi FIRA nyår…………

I morgon får jag kolla vart siffrorna blivit fel….

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!!!!

🙂

4 reaktioner på ”Nr.366 Fira #59

  1. Grattis till en väl genomförd och avklarad fotoutmaning.
    Ser att du lagt in en hel del bilder idag.
    Själv fick jag också rysligt bråttom, trodde ett tag inte ens att jag skulle klara det, men fixade det till slut.
    Hänger du med nästa år också?

    • Grattis till en avklarad 365:a och god förtsättning på det nya året!
      Jag skall inte vara med i 365:an 2012, skall du satsa på ett år till? 🙂
      /Therese

  2. Fixade du alla bilderna till årsutmaningen som du deltar i?

    I så fall ett stort grattis Therese – en fantastisk prestation. Jag blir trött bara jag tänker på den… 😉

    Tack för din varma kommentar hos mig idag, en gulligare start för mig på det nya året kunde jag ju knappast få. 😀

    Jag hoppas att 2012 blir ett år fyllt av fotoinspiration för dig – och att livet för övrigt under året bjuder på övervägande positiva händelser.

    Kram/SoF

    • Ja, jag fixade den till slut! Jag fick kämpa lite sista tiden men det känns skönt nu! Nu ser jag fram emot ett nytt spännande fotoår med många roliga stunder!
      Kram Therese

Kommentera

