Lång frånvaro

Ja, här har det inte hänt något på väldigt länge! Jag har haft lite problem med det värsta en fotoentusiast kan tänka sig…. nämligen ögonen! Efter två glasögonbyten och en huvudvärk jag inte skulle önska min värsta fiende är jag nu tillbaka.

 Jag har saknat fotograferandet, och jag har saknat alla era fina bilder….. 🙂

Nu ser jag fram emot att se alla era bilder som jag missat och så ska jag lägga in högsta växeln för att hinna ikapp i 365:an.

Jag hoppas ni tittar in framöver trots att det varit stiltje här på bloggen så länge! 🙂 

Varma hälsningar

Therese

2 reaktioner på ”Lång frånvaro

Kommentera

