Nr.55 Oändlig #212

 När jag sade att jag skulle fota något som kunde symbolisera OÄNDLIG tyckte vår stora dotter att jag skulle fota en cirkel……….

Min ring är alltså OÄNDLIG…………

Det är även käreken jag känner för mannen i mitt liv….Jag är verkligen lyckligt lottad som har honom och VI är lyckligt lottade som har våra snälla barn!!!!!

🙂 🙂 🙂

6 reaktioner på ”Nr.55 Oändlig #212

  1. Väldigt vis dotter Du har som kom att tänka på en ring som oändlig, att Du sedan då fotat ringen på ett alldeles underbart sätt gör ju det hela fulländat!

    Ha en skön söndag!

    annette

Kommentera

