Nr.51 Före-efter #75

Jag kan inte skryta med att jag är särskilt duktig på att virka så ni behöver ju inte syna det i kanterna….. men det här är en FÖRE-EFTER bild i alla fall… först var det garn sedan blev det ett kuddfodral… 🙂

Hoppas ni har det bra där ute i stugorna!

🙂

14 reaktioner på ”Nr.51 Före-efter #75

  1. Tack för ännu en härlig kommentar! ”Bildchock” – det ordet gillar jag. Fina bilder du tagit också. Dina bakverk för några inlägg sedan ser så smarriga ut! Mmmmm! Fjädrarna föll jag skarpt för också. Riktigt snygg bild.

  2. Vilken smart tolkning av temat! Och snyggt fångat.
    Tusen tack också för svaret på min fråga. Jag funderar vidare på nästa objektiv

  3. Ja, jag som inte kan virka överhuvudtaget är mäkta imponerad av vad Du åstadkommit, blir oxå så glad över dom fina färgerna Du valt.
    Riktigt vårliga!

    annette

  4. Läcker bild! Hade tänkt mig något liknande på det temat 🙂

    Japp, snödropparna i mina föräldrars trädgård är alltid jättetidiga, men begravs ofta i snö ett par omgångar 🙂

Kommentera

