Nr.50 Fjädrar #60

Jag är ledsen att jag inte lagt ut några bilder på ett par dagar men det har varit lite annat som fått gå före och det har upptagit hela min tid…. men här kommer i alla fall en bild på några FJÄDRAR i en liten hög 🙂

Nu ska jag försöka ta igen det jag har missat hos er andra 365bloggare de närmsta dagarna, jag kan tänka mig att det är en hel del fint att titta på!!!

🙂 🙂 🙂

8 reaktioner på ”Nr.50 Fjädrar #60

    • Jag vet faktiskt inte vart de hört hemma, de är köpta för länge, länge sedan för att dekorera påskarrangemang med…. 🙂

  1. Åh så vackra fjärdar!!! Du har verkligen fångat den lätta känslan.

    Får man fråga vilka inställningar i kameran du använt? 🙂

    Ha en skön dag!

    • Japp, visst får man 🙂
      Bländarvärde:f/20,Exponering:1/40s,Brännvidd:90mm,ISO400…Blixt och reflexskärm användes också 🙂

  2. Så där fina fjädrar har jag aldrig sett, ser så ljuvliga ut, skulle vara roligt att ha till påsk!
    Underbart fotat av Dej!!

    annette

Kommentera

