Nr.41 Halv #94

Först måste jag berätta att filmtiteln jag frågade efter igår är just Trassel som flera av er skrev.

Mitt bidrag till 365:an idag är en HALV kiwi…..

Hoppas ni har lite roligare väder än vad vi har här…… Det har snöat större delen av dagen!!!!!!! 😦

🙂

10 reaktioner på ”Nr.41 Halv #94

  1. Ahhhhh – läskande. Å jag fick en väldig lust att macrofotografera frukter. En tanke som jag haft länge men som inte blivit av…
    Samma väder här hos oss, som hos dig idag.

    Glad torsdagskväll! 🙂

  2. Oh, så fin bild på kiwin, blir verkligen sugen på en sådan, måste bli en till frukosten, för det finns sådana i kylen;)

    Ha en bra fredag i snöeländet!

    annette

  3. Vilken härlig bild med färger man blir glad av! Tankarna drar iväg till något soligt och varmt ställe med en turkos pool. (Här är det -28 grader för tillfället…)

Kommentera

