Nr.40 Filmtitel#58

Är det någon som kan lista ut vad detta är för FILMTITEL……?

Det känns som om jag behöver berätta att det inte är spagetti, det är ett garnnystan …..

🙂

13 reaktioner på ”Nr.40 Filmtitel#58

  1. Den enda film jag kommer på är redan nämnd av övriga och det är Trassel, kul att illustrera på det sätt Du gjort!

    Ha en bra torsdag!

    annette

  2. Trassel – har jag inte hört talas om. 😉

    Min sjuka hjärna försökte få det till ”Tightrope” med Clint Eastwood. Haha, lite långsökt kanske.

    Natti natti!

  3. Haha när jag läser de andras kommentarer antar jag att det är trassel. Men jag kopplade till hör och häpna spindelmannen… 😀 Ingen aning hur jag tänkte då…

Kommentera

