Nr.39 Sko #258

Det här är mina första SKOR…. Kul att de finns kvar tycker jag!

Nu när  jag är klar med den här gamla modellen ska jag fota barnens skor och göra tavlor åt dem…. en sak som jag länge tänkt men inte riktigt tagit mig tid till.

Nu kommer det bli av!!!

🙂

6 reaktioner på ”Nr.39 Sko #258

  1. När jag ser och läser om att någon som Du t.ex har sina första skor kvar, så känner jag enorm saknad efter några små spår från min egen barndom, tyvärr det finns inga.
    Tycker Din bild är väldigt fin, och Din idé att fota Dina egan barns skor gillar jag skarpt.

    Du undrade vart jag fotat bilden med gluggen, både och dagens bild härrör från söndagens utflykt till Vreta Klosterkyrka.

    Ha en skön kväll!

    annette

  2. De var väl det enda som såg bra ut i sko och klädväg du hade när du va liten… Resten såg ut som något från en skräckfilm;)
    Men det kan man ju inte skylla på dig… Jag tror att jag ska ta ett prat med mormor och morfar:)

  3. Tycker att den bruna tonen i bilden förstärker dess karaktär. En riktigt snygg komposition och efterbehandling som tjänar sitt syfte

Lämna en kommentar