Nr.38 Triangel #305

Både fantasin och rörelseförmågan är ganska begränsad här idag…. 😦

Det får bli en TRIANGEL av barnens avlagda gamla kulor…. sedan får jag fantisera vidare om alla roliga bilder jag har framför mig, när jag kan engagera mig lite mer 🙂

Hoppas ni har en skön måndagkväll!

🙂 🙂 🙂

4 reaktioner på ”Nr.38 Triangel #305

  1. Ja, men jag tycker det blev en underbar bild med sköna lite dova färger i Din triangel, inget fel på Din fantasi inte. Kreativt och snyggt jobbat!

    Ha det gott!

    annette

Kommentera

