Nr.37 God morgon #86

GOD MORGON, god middag och god kväll…..

Ja det är ungefär så här mina måltider ser ut just nu, smoothies är nämligen väldigt bra när man inte kan tugga.

För några dagar sedan gjordes en tandoperation i min mun…. så flytande föda är vad jag fått ner fram till idag, då lyckades jag ”tippa” ner lite spagetti…..

Det kunde ha blivit en mycket snyggare bild med lite fler tillbehör men orken finns inte riktigt och det är ju precis så här det ser ut just nu…. 🙂 

🙂 🙂 🙂

7 reaktioner på ”Nr.37 God morgon #86

  1. ser gott ut, men antar att det blir lite trist när man inte kan välja något annat. Verkar vara på bättringsvägen i alla fall 🙂

  2. Älskar smoothies, men det är ju förstås när jag själv vill och inte beroende på en tandoperation.
    Bilden gillar jag mycket och blev så sugen så jag skall gå och fixa till en på direkten!!

    annette

Kommentera

