Nr.36 Underifrån #319

Gerbera är en fantastkskt fin blomma tycker jag!

Frågan är vilken vinkel som är vackrast, uppifrån eller UNDERIFRÅN….? För mig bilr det oavgjort i den frågan, båda är lika snygga enligt mig. Vad tycker ni?

🙂 

13 reaktioner på ”Nr.36 Underifrån #319

  1. Vackert…även underifrån!

    Fattar inte hur du lyckas hålla så hög kvalitet på alla dina bilder. Jag är så imponerad.
    Och glad, för att jag får chans att njuta av dem.

    Tack/Glad lördag. 🙂

  2. Svår fråga, men just den här typen av blommor kan jag ibland o jag får till rätt ljus och vinkel tycka att dom är vackrast underifrån.
    Och Du har fått till just det jag beskriver så jag njuter av hur vacker blomman och bilden är!!

    Ha en skön söndag!

    annette

Kommentera

