Nr.34 Accessoar #1

Mig ser man sällan använda någon  ACCESSOAR men jag tycker det är väldigt snyggt på andra.

Det här halsbandet hittade jag i en av döttrarnas smyckeskrin, ett rött hjärta som hon fick för att hon varit så duktig med övningar och spelningar förra terminen….

🙂

6 reaktioner på ”Nr.34 Accessoar #1

  1. Fler som inte letar i smyckeskrinen var morgon för att hitta det rätta;)

    Hjärtat var väldigt fint i sig och snyggt fotat, barn skall uppmuntras när dom är duktiga!

    Ha en skön fredag!

    annette

  2. Hej igen,
    Nu ser jag ju dessutom, förutom dina fina bilder, att vi har samma tema på våra bloggar.
    Jag trivs jättebra med mitt och tycker verkligen att det är snyggt.
    🙂

Kommentera

