Nr.32 Hatt #97

Idag fick jag ta en bild som jag fotade för ca två veckor sedan…. det har varit lite mycket annat som gjort att jag inte kunnat vare sig fota eller kika in på era fina bloggar så ofta som jag velat, men nu tror jag att jag är på banan igen!

Bilden är på vår yngsta dotter, hon har alltid varit väldigt förtjust i HATT så det var inte särkilt svårt att få henne att ställa upp på den här bilden!

😉

6 reaktioner på ”Nr.32 Hatt #97

  1. Men hjälp va fint! Fantastiskt porträtt på en vacker/mysig tjej.
    Kul med hatten. Den gav bilden nåt lite extra.

    Glad onsdag!

Kommentera

