Nr.31 Is #114

Ja, än är det inte vår här hos oss!

 Det blir fortfarande IS på bilrutan….. men det går åt rätt håll. Det är ljust lite längre på eftermiddagarna nu….!

Snart är det vår!

😉

7 reaktioner på ”Nr.31 Is #114

  1. Japp, och det sitter ganska så hårt ibland tidigt på dagen, men jag har tidigare sett at det finns vacker is på bilrutan;)

    Snyggt fångat!

    Ha det gott!

    annette

  2. En väldigt bra bild men jag måste erkänna att innan jag läste texten hade jag lite svårt att se vad det var. Jag trodde att det var en gren som du tagigt kort på underifrån och fått med lite himmel. Men när jag läste texten och tittade på bilden kunde jag se att det var en bilruta.

Kommentera

