Nr.30 Tulpaner #311

TULPANER är ett måste så här års!

Det känns som om väntan på våren blir lite angenämare om det står en bukett på bordet.

Även när de vissnar tycker jag att de är vackra…. riktiga konstverk!

🙂

14 reaktioner på ”Nr.30 Tulpaner #311

  1. Ja – om man som du har förmågan att se det!

    Fantastisk bild, precis som vanligt. 🙂

    Önskar dig en glad måndag.

  2. Tulpaner är mycket trevliga 🙂 Blev så glad när jag fick syn på en blomförsäljare som hade i Catania. Här i vår lilla by har jag aldrig sett att dom har.

  3. Precis i det stadiet Din tulpan befinner sig tycker jag nästan dom är som vackrast, och Du har verkligen lyckats knäppa en fin bild!!

    annette

  4. Så vacker! Självklart kan även det vissna vara vackert (även om min man tyckte jag var minst sagt knäpp när jag fotade de vissna tulpanerna istället för att slänga dem.. )

  5. Du tar så fina foton! Jättesnyggt foto, färgen på tulpanen är supersnygg. Ser ut som en tavla, skulle passa bra på vilken vägg som helst!

Kommentera

