Nr.28 Kantig/Kantigt #126

Förra veckan gick vår ugn sönder, spisen var då två år och två veckor gammal…. Idag fick vi den fixad och jag var tvungen att fira med ett litet muffinsbak…. Det blev chokladmuffins i nya snygga formar från Åhlèns. Jag har hittat en ny KANTIG favorit! Den kommer jag köpa igen!

😉

9 reaktioner på ”Nr.28 Kantig/Kantigt #126

  1. Åh, dom formarna var supersöta…såna vill jag också få tag i…Fast jag är aldrig på Åhlens ju…typiskt…
    Och muffinsen ser jättegod ut!

  2. Fyrkantiga muffins, så spännande det ser ut trodde jag nog att någonsin skulle få se.
    Måste inköpas formar, dom var ju dessutom väldigt söta i sig!
    Toppenbild har Du tagit dessutom!

    Ha en skön helg!

    annette

Kommentera

