Nr.27 Träd#309

Idag skulle jag ta med min kamera och fotografera en massa roliga saker….. Jag högg kameraväskan och sedan bar det iväg.

Väl framme upptäckte jag att allt var med utom KAMERAN!!! Hur snurrig får man vara????

 Nu får det istället bli en bild på några TRÄD från igår….

🙂

11 reaktioner på ”Nr.27 Träd#309

  1. Ja, jag har en gång kommit fram till en plats tio mil hemifrån med kamerahuset men inte ett enda objektiv fanns med;(

    Tur Du hade en otroligt vacker bild på ett träd att lägga upp, supervackert med lite rosafärgade himlen!

    Ha en bra kväll!

    annette

  2. Precis så där snurrig kan man vara. Jag har farit iväg utan batteri!
    Kanonfint foto, gillar himlen som står i fin kontrast mot träden.

  3. Jag känner igen det där med att glömma saker 😉 Hoppas att du hade en bra dag trots att du glömde det viktigaste?

    Vilka underbara färger du lyckades fånga på den här bilden, sen gillar jag kontasterna mellan de svarta träden o den pastelliga bakgrunden 🙂

Kommentera

