Nr.26 Centrum #37

Idag har jag varit hemma hos mina färäldrar och de hade en jättefin bukett med rosa/ljusgröna rosor som jag var tvungen att ta lite bilder på 🙂 

Jag tycker att CENTRUM på den här rosen ser ut som ett öga…Vad tycker ni?

😉

12 reaktioner på ”Nr.26 Centrum #37

  1. Det här fotot bara älskar jag! Supervackert! Gillar att det är skarpt i mitten och suddigare på kanterna.

    Även fotot på den lila blomman i inlägget innan var jättefint.

    Och ditt foto på träd, vilken snygg färgrik himmel du har fångat!

    Du har många snygga foton kort sagt. 🙂

Kommentera

