Nr.24 Koppar #139

Egentligen är jag inte så särkilt ”blommig” av mig  men allting förändras ju hela tiden… Nu kan jag tänka mig blommiga KOPPAR i alla fall!

Jag tror det blir svårare att övertala sambon att de är snygga för när jag kom hem med dem såg han lite skeptisk ut och undrade om de ”bara” var rekvisita…!

Nej, du måste dricka ur dem också….. 🙂

😉

11 reaktioner på ”Nr.24 Koppar #139

  1. Haha, men fina var dom och säkert goda att dricka ur, själv gillar jag när kanten är tunn 🙂 Snyggt arrangemang med ”öronen” åt olika håll! Fint!

    ps, ja visst var det ur hjärteformen, blev liksom extra god 🙂

  2. Ja, visst förändras vi och blommiga koppar har vi nog alla en period i våra liv;)
    Tycker dels att kopparna faktiskt var riktigt snygga, men framförallt tycker jag om Ditt arrangemang, med kopparna på höjden och så öronen!!
    Snyggt jobbat!
    annette

  3. Haha, ja men han kommer nog att anpassa sig. De är ju fina och visst förändras man, det man inte gillade för 10 år sedan kan mycket väl funka nu. Jättefint foto.

  4. Jag har nog hela skåpet full med just kopp med fat som aldrig används…dom är ju fina men vi dricker ur mugg…jämt.
    Dina var…jätteblommiga tror nog Rantafar hade svimmat om jag hade sagt att han ska dricka kaffe ur så blommiga koppar *skratt*

  5. Vilket underbart vackert foto! Vackra färger och snyggt komponerat!
    Även jag börjar dras till blommiga koppar efter många år av vita muggar.

Kommentera

