Nr.17 Tassar #295

Igår var vår katt en ritkigt lat katt. Hon låg och jäste på soffan nästan hela dagen!

 Tacksam för möjligheten lirkade jag fram kameran och den här bilden blev till, men sedan fick det tydligen vara nog för ”Åååh” vad man var tvungen att sträcka på sig för att sedan krypa ihop ordentligt och vika in sina TASSAR under sig!!!

 Schysst att jag fick ta en bild i alla fall!!!

😉

14 reaktioner på ”Nr.17 Tassar #295

  1. Ja, och inte vilken bild som helst, urläcker!!

    Jag som är lite ”rädd” för katter, kan med Din bild på näthinnan nästan säga att jag älskar katter;)

    Ha en bra tisdag!

    annette

  2. Ja, det var ju vänligt. Katter brukar inte vara så samarbetsvilliga alla gånger 🙂 Dom ser riktigt mjuka och gosiga ut, tur man vet vad som döljer sig under det fluffiga 😉

  3. Wow vilken härlig bild…Man vill bara kela med kissen..Gilla oxå dina andra bilder oxå, så hit kommer jag att återkomma…Tack för din titt hos mig….

  4. Det här var den perfekta tassbilden. De här tillfällen får man verkligen inte missa. Underbart!

  5. Haha, ja man får vara glad om man hinner ta en bild. För de ändrar ju ställning så fort man kommer med kameran. 🙂
    Jättefint foto på den lilla tassen.

Kommentera

