Nr.13 Övergiven #364

Jag svängde förbi min gamla skola efter jobbet idag…. (så liten den såg ut, inte alls som jag mindes den!)

Jag tänker inte ens räkna efter hur många år sedan det är sedan jag gick där!!!!

Där på cykelparkeringen stod denna ÖVERGIVNA cykel alldeles ensam och full av snö så har den nog stått där ett tag….

Ägaren kanske saknar den lite längre fram på vårkanten när det går att cykla igen!

🙂

10 reaktioner på ”Nr.13 Övergiven #364

  1. Så vacker och övergiven. Jag håller helt med dig ang. åren, jag höll på att ramla omkull häromdagen i köket när de på radion sa något om en låt jag stod och diggade till. Att den var 25år gammal…! 😉

  2. Lite synd om den cykeln tycker jag, stå där i kylan ensam och övergiven.
    Lär kosta lite slantar att få den i ordning till våren;(

    Ha en skön kväll!

    annette

Kommentera

