Nr.11 Bladlös #21

Ormhassel är väldigt snygg BLADLÖS tycker jag!

Om jag fick välja skulle min Ormhassel aldrig få några blad och så skulle den vara lika fin som min mammas….

Nu får jag ju inte välja så även i år kommer den att få en massa blad som gömmer de snygga grenarna, och jag får nöja mig med att den lever… alla kan inte ha gröna fingrar!

🙂

17 reaktioner på ”Nr.11 Bladlös #21

  1. Håller med Dej fullständigt, grenverket är ett konstverk i sig, vi får vara tacksamma att det inte göms bakom blad hela året!
    Jättevacker bild!

    annette

  2. Ormhassel, ja just så heter den och otroligt dekorativ är den.
    Måste skratta för när jag läste temalistan så läste jag bladlöss, och tänkte hur i friden ska jag få en lus på fotot…vilket macro !!! *skratt*
    Men bladlös är ju inte så svårt den här årstiden, men då blir det inte lika snyggt som din ormhassel.

  3. Ja, ormhassel är underbar. Har precis flyttat och fick lämna en 17 år gammal ormhassel som jag älskade djupt.
    Väldigt snyggt!

  4. Fin bild, du har fångat den fina former
    Jag älskar ormhassel, ett tag hade jag några grenar hängande i taket och jag prydde dem efter säsong.

  5. Ja ormhasseln är fin. Vilken härlig bild du har fått till på den med det varma ljuset i bakgrunden!

Kommentera

