Nr.10 Göteborgare #92

Ja någon GÖTEBORGARE visste jag inte hur jag skulle lyckas fånga på bild….

”Det är väl bara att du fotar några Mariekex” sade min sambo utan en sekunds tvekan när jag nämnde den stora problematiken i detta tema och ja, så blir det!

Låt mig presentera: Göteborgs Mariekex

🙂

20 reaktioner på ”Nr.10 Göteborgare #92

  1. Hade någon sådan tanke, men jag kanske får tänka om nu och ta det i nödfall, lite roligaare om vi inte är så många på samma idé:)
    Väldigt snygg bild!!

    annette

  2. Men det var jädrans så fiffigt. Har också funderat på den där göteborgaren ???
    Vem kan se om han är det….syns d ??? Kan väl fota vem som helst väl ????
    Mariekex…ja d va fiffigt.

Kommentera

