Nr.9 Huvudlös #102

Idag har det varit väldigt halt här hos oss så det har inte varit så många ute på promenad…. men de som gick förbi såg ganska undrande ut när de såg mig på alla fyra i full färd med att dokumentera vår HUVUDLÖSA snögubbe!

De såg väl inte riktigt poängen med att inte sätta dit huvudet innan fotograferingen! 

🙂 😛 🙂

17 reaktioner på ”Nr.9 Huvudlös #102

  1. Kul bild blev det. Ha, ha ja en del undrar säkert när man är ute och fotar det mest konstiga.

  2. Det ser nästan lite makabert ut med den huvudlösa snögubben och den ledsna munnen.
    Men jag gillar det här med att fånga idén i samma sekund som den dyker upp.
    Jag kan se mig själv komma ut, upptäcka snögubben, tänka ”vilket tema passar det till” och skrida till verket.

  3. Ha ha —jamen så smart! Att jag inte kom på det då 😉
    Tack för kommentaren hos mig…och spegeln är en sådan där ”skvallerspegel” som sitter på hus eller vid väg för att visa ”runt hörnet”…..förstår du vad jag menar?

Kommentera

