Nr.4 Rester #234

De här knapparna är lite RESTER efter diverse syprojekt som pågått här hemma lite från och till under året som varit.

Jag gillar knappar så jag brukar oftast köpa fler än jag behöver…. bara för att kunna ta fram och njuta av färgerna och formerna! Min sambo tycker jag är galen….! (Han har nog lite rätt när jag tänker efter :))

Tack för alla snälla kommentarer ni lämnat, de gör mig väldigt glad!

Hoppas ni får en skön Tisdagkväll 🙂

13 reaktioner på ”Nr.4 Rester #234

  1. Så underbart att få njuta av dessa fina färger och former, när man som jag nyss kommit in till värmen från en kraftigt snöfall som råder här just nu!

    annette

  2. Härligt med alla knappar. Min mamma hade en jättespännande burk när jag var liten med en massa olika knappar i. Det var en högtidsstund att få leka med dom!

  3. Färgglatt foto som gör mig glad. Inte vad jag tänker mig i samband med ordet rester, får mig att småle. En tanke, hur skulle fotot bli om det beskars lite, mer knappar, mindre bakgrund så att säga?
    Kul att kolla på alla olika former och färger. 🙂

  4. Den bilden skulle passa i Colour Carnival, jag har länk dit i min fotoblogg som du hittar via denna bloggen;) Titta gärna där.

  5. Jätteläcker bild! Jag har massor av knappar, arvegods från alla möjliga håll. När barnen var små älskade de att sortera dem – färger, former, storlekar – ja, t.o.m efter hur många hål de hade 🙂

  6. Ser nästan ut som godis! Jag har också en burk med knappar.. Har också nån förkärlek för knappar vet inte varför..

Kommentera

