Nr.3 Ränder #243

Idag blir det tyvärr ytterligare en ”arrangerad” bild för jag har lyckats bli lite sjuk….. och just idag var himlen blå och snön extra vacker förstås! Men jag har haft väldigt roligt ändå när jag fotade polkagrisRÄNDER! 😛

15 reaktioner på ”Nr.3 Ränder #243

  1. Jätteläcker bild tycker jag, ibland kan det vara bra att tvingas vara hemma och kanske då hitta lite motiv som finns på nära håll!

    Krya på Dej!

    annette

  2. Det är ju inget fel på arrangerade bilder. Det visar ju att man jobbat lite för att få till temat. 🙂
    Jättefin bild på en riktig sötsak.

  3. Det var väl inget ”tyvärr” med den bilden… super ju!
    Och så blir man sugen på polkagrisar!
    Tack för titt & kommentar hos mig; jag älskar oxå macro!

  4. Ja inte behöver du säga tyvärr om denna bild. Jisses vad smarrigt och godis för ögonen det ser ut.

Kommentera

