Nr. 2 Uggla #316

 

Idag har vi varit och shoppat lite, Vår stora tjej köpte bland annat det här halsbandet.

Jag fick låna det en liten stund för att ta några bilder, så dagens bild blir: uggla

16 reaktioner på ”Nr. 2 Uggla #316

  1. Å sicken underbar uggla! Hoppas möta Magnus Uggla och fota honom för en uggla i skogen är nog ännu svårare för mig att fånga!

    • Du kanske borde åka till Gotland…. en kompis till mig säger att hon sprungit på honom varje gång hon varit där…. eller gör det lite lättare, fota en av hans plattor…!:-)

  2. Det var inte så att Du påverkade Din dotter att köpa en uggla för att det fanns på 365;)

    Skämtar bara, men man kan bli lite så när en sak man ser finns med på listan!!

    Snygga bilder både på ugglan och klockan i förra inlägget,så snygg klocka har jag aldrig ägt.

    annette

  3. Hej,
    Kikar tillbaka hos dej, fina bilder du tagit!!
    Tack för fina kommentaren inne hos mej…

    Ja man tänker 365foto nu i allt man ser 🙂 men skoj är det verkligen.

    Ha det bra!!

  4. Jag har också ägnat temat Uggla en fundering.
    Men det gäller som sagt att vara kreativ och tänka helt annorlunda.
    Som du har gjort.
    🙂

  5. Jaha, finns ljusstaken i svart också, det visste jag inte 🙂 Hon gör så himla fina saker!
    Oj, uggla blir inte lätt. Kanske ett självporträtt? Kallades uggla när jag gick på fritids. 🙂

  6. Snyggt fotat! Ugglor är heta just nu, både i mode och inredningsvärlden. Vilken tur att du fick låna den. 🙂
    Ha en fin måndag.

  7. Åh så smart. Jag har funderat hur jag skall lösa den bilden. Jag får väl sätta mig i skogen, och har jag tur så ser jag en uggla.

Kommentera

